23. 2. 2012.

Folk FEST VALANDOVO '86






















A-1.Usnija Redzepova - Merak mi e da zapeam     
A-2.Kirco Poplazarov - Kazi samo edna duma
A-3.Liljana Stojkovska - Zemi ja gitarata         
A-4.Aco Andonov - Majka pred porti stoese
A-5.Duet Selimova Zelceski - Pesna, igra i tamburi   
A-6.Dragica Draskacevska - Na razdelba

B-1.Goce Nikolovski - Nemoj pesno da me lazes  
B-2.Ljubica Cvetkovska - Spomenot me maci
B-3.Dragan Mijalkovski - Dojranskite ribari       
B-4.Petranka Kostadinova - Bitola me vika
B-5.Marija Dimitrievska - Taga za mladosta         

C-1.Gertruda Munitic - Za ljubovta nasa          
C-2.Efto Pupinovski - Lihnida kajce veslase
C-3.Petranka Kostadinova - Zbogum moj roden kraj     
C-4.Aleksandar Sarev - Ajde oro da faneme
C-5.Slavka Mladenovska - Kade e toa vreme minato   

D-1.Blaga Petreska - Pesna ti peam
D-2.Kirco Poplazarov - Ergenska                  
D-3.Atina Apostolova - Ile, Ilija
D-4.Janko Uzunov - Marika                    
D-5.Fana Somova - Ne plasi se, ne srami se
D-6.Pavle Mitev - Smiljano mome             
       
V86

0 коментара:

Постави коментар