24. 2. 2015.

ANSAMBL TEODOSIJEVSKI sa GOSTIMA













Ansambl Teodosijevski - Aber dojde Donke (Boris Angelovski)
Ansambl Teodosijevski - Ako me sakaš, zemi me ludo (Marika Georgieva)
Ansambl Teodosijevski - Bolen mi leži Mile Pop Jordanov (Gogo Zafirovski)
Ansambl Teodosijevski - Dafino, vino crveno (Marika Georgieva)
Ansambl Teodosijevski - Ej Tetovo, Tetovo
Ansambl Teodosijevski - Jana majka ludo kolne (Dragica Mavrovska i Anka Gieva)
Ansambl Teodosijevski - Kirajdžice, jabandžice (Kiril Mančevski)
Ansambl Teodosijevski - Podigni si bre neveste dulačeto (Kiril Mančevski)
Ansambl Teodosijevski - Snošti minav pokraj vazi (Mitko Strasenovski)
Ansambl Teodosijevski - So maki sum se rodila (Vanja Lazarova)
Ansambl Teodosijevski - Srede Skopje tapan čuka (Esma Redžepova)
Ansambl Teodosijevski - Uči me majko, karaj me (Boris Angelovski)


Ansambl TEODOSIJEVSKI

0 коментара:

Постави коментар